WAT EEN MEIVAKANTIE!

Dik dik dik in orde!

Super lekker voorjaarsweer, de natuur knalt, en een vol Natuurkampeerterrein Wega!

Heerlijk al dien kampeerders weer, genieten van alles wat er gebeurt,

Een stookverbod, dat dan weer wel, maar veiligheid boven alles!